maandag 11 mei 2015

DIY || BEACH IN A JAR




Vandaag heb ik weer eens iets anders voor jullie, namelijk een Do It Yourself. Een super easy maar leuke manier om bijvoorbeeld je tuin op te vrolijken. Wil je weten hoe ik deze 'Beach in a jar' set heb gemaakt? Lees dan verder!




WHAT DO YOU NEED?
- 2 (of meer) glazen potten/jars
- Decoratie steentjes/korrels/zand etc
- Schelpjes
- Stenen
- Lint
- Glazen bord/dienblad
- Eventueel allerlei andere decoratiespullen naar jouw keus!




LET'S START!
Vul de glazen potten met de decoratie spullen die je wilt gebruiken. Zelf heb ik steentjes en decoratiezand gebruikt maar het mooiste is om echt zand te gebruiken. Als je tevreden bent met de hoeveelheid zand, leg er dan voorzichtig de schelpen (en eventueel andere steentjes) boven op.



Draai nu de stukken lint om de potten heen en strik ze vast. Nu kun je zelf bepalen wat je er mee doet. Ik heb de potten op een glazen bord gezet samen met de overgebleven schelpen & stenen voor een echte beachlook!




♡ Ik hoop dat jullie deze easy DIY leuk vonden! Willen jullie vaker een DIY zien? 
Laat het me dan weten in de comments :)

Liefs,
Eileen

Ps: Like de facebookpagina om op de hoogte te blijven! x




1 opmerking:

Laat gerust een reactie achter! ❤

Adsense MAIN