dinsdag 18 augustus 2015

SHOULD I START VLOGGING?




Wauw.. long time ago, I know! 

Maar i
k ben terug, at least, als jullie dat willen. Want zoals je kunt lezen in de titel zit ik er over na te denken om te gaan vloggen. Zoals jullie weten woon ik in Spanje & daarom leek het me leuk om te laten zien waar ik zo nu en dan mee bezig ben & hoe het leven hier is. Zelf volg ik al best lang heel veel vloggers op youtube. Het is persoonlijk, je kent hun verhaal en leert die persoon beter kennen. Voor de mensen die niet weten wat het is, vloggen is eigenlijk een soort videodagboek. Je filmt inprincipe gewoon je leven. Ten eerste lijkt het me niet alleen maar leuk om te doen, het is ook leuk om later terug te zien waar je op dat moment in je leven mee bezig was. 

Ik denk nu al zo'n anderhalf maand erover om te gaan vloggen dus hierbij zet ik de stap. 

Should I or should I not? Let me know in the comments or/and the poll!

Liefs,

Eileen


3 opmerkingen:

  1. Als je het heel graag wil doen, waarom zou je het dan niet doen? :)
    Ik zeg gewoon lekker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik als zijnde je Oma vind het erg leuk dat je dit doet.Ik kan niet wachten om het vloggen van jou te zien. Liefs Oma Joke

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter! ❤

Adsense MAIN