woensdag 8 april 2015

UPDATE || DRUKKE WEKEN




Wow! Wat heb ik lang niets gepost.. Afgelopen weken ben ik erg druk geweest met oa school & een korte vakantie naar Nederland. Maar.. ik ben er weer, en probeer nu weer wat vaker iets te posten!



In mijn laatste update een paar weken geleden praatte ik over de universiteit en de opleiding die ik doe. De reden dat ik afgelopen weken niet zo veel heb gepost is dus ook omdat ik het vaak erg druk heb met school. Veel werkstukken, opdrachten of tussentijdse toetsen.. waardoor mn blog er af en toe even bij in schiet.

Ik zit nu in het tweede en laatste semester. Wat inhoudt dat ik bezig ben met 5 nieuwe vakken, leukere vakken overigens die meer gericht zijn op wat ik nou echt leuk vind, Marketing! De examens voor deze vakken vinden plaats in Juni, maar daar denk ik  nogmaar even niet aan haha, gelukkig heb ik nog even de tijd om goed te leren en deze vakken hopelijk in 1 keer te halen!



Nog een reden van mijn afwezigheid op mn blog, is mijn vakantie naar Nederland afgelopen week. Vrijdag 27 maart vertrok ik weer naar Nederland om tijd door te brengen met mijn vriend en de verjaardag te vieren van mijn opa die alweer 80 jaar werd. In Spanje was het die week 'Semana Santa', wat inhoudt dat ik die hele week vrij was, heerlijk even geen school en genieten van de tijd samen met mijn vriendje!

In deze Semana Santa vinden de hele week lang mooie processies plaats. Omdat ik in Nederland was kon ik de optochten niet bezoeken en heb ik helaas geen foto's kunnen maken.. maybe next year!






♡ Nu ik jullie kort heb bijgepraat, kan ik weer verder gaan met bloggen.. met waarschijnlijk volgende week weer een nieuwe 'Smoothie of the Month' & wat vaker 'Photoposts' 

Stay tuned!
Liefs Eileen





1 opmerking:

Laat gerust een reactie achter! ❤

Adsense MAIN